friday im in love

ibland är skadeglädje den bästa glädjen. och i natt drömde jag om vår gamla hyresvärd. usch, jag är helt besatt av allt detta tills det är över. hopas det går över kvickt då jag ju faktikst börjar tröttna på det. ska försöka få tag i bivax någon dag här snart och se om det hjälper mig något. kanske idag. vi får väl se. somnade dödssent igår förövrigt. jag vet inte varför, men jag kan inte riktigt det där med att somna. och att bli distraherad av annat är verkligen en dålig vana jag har. men fick i allafall skriva klart ett brev jag skulle skrivit a very long time ago, så det ska postas idag tänkte jag. annars, nja, inget händer. nyckeln till frihet till frukost och jag längtar till jobbet igen. kvällen blir lugn då jag ju jobbar imorgon, även söndag.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback