movienight

åh vad jag önskar mig britneysdancebeat eller annat spel med inkluderad dansmatta till ps2 alltså. nu när vi har så mycket golvspace i nya läggan måste vi ju utnyttja det, och sanna och jag har konstaterat att en dansmatta var vore ju fantastiskt verkligen. fatta, förena nytta med nöje! hur bra som helst. ska jobba tills im an expert. så ja, det kan plussas på på min önskelista. nu ska jag se dagens tredje klassiker, efter kill bill II och scarface börjar nu gladiator. tänker fortsätta i klassikeranda om jag inte är mätt efter denna och se jaws. hähä. jag älskar när jag är sugen på bra film. då och då orkar jag inte se annat än legally blonde och bring it on, som ju faktiskt inte är så bra bra filmer alls. men mest för att jag inte orkar se annat. men idag, har jag verkligen lust! åh. det är ju perfect. själv hemma hela helgen också då sanna ska åka till svea. det blir tomt men ska ju jobba så det är ju egentligen lugnt.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Cassandra

haha ja, rudolf andersson alltså. vilken man! ohja, ATT vi ska svira together. nyår in oslo it is väl? jag är pepp! åh, rullande hamstern. den gamle godingen! den kan ju få vara med och vara ett nyårsbeat, eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback