tredje

okej. nyss var det tredje gången gillt, det heter ju så. och den här gången fungerade det faktiskt! min dag igår gick ut på att tjata på get om att jag ville ha det internet jag beställt. blev nekad mer eller mindre, eller snarare vidareskickad. så då bad jag sanna idag att ringa hon också och se hur det gick, då slutade det med att HON fick ringa till damen som hade internet i vår lägenhet? wtf? detär väl inte vårat problem? hur som helst, fortfarande lite bitter efter sannas besked då internet faktiskt skulle börjat fungera i tisdags, så ringde jag ikväll nu efter jobbet. och vipps nu har vi alltså internet. tror det handlar om Vem man faktiskt får prata med. plus att jag var den där halvarga kunden som var bitter och ja. säkert ganska dryg. illa. hur som helst så hjälpte det ju. så tack gamla man. du gjorde min dag. borde fortsätta med dessa tredjegångengillt-grejen. det verkar fungera. och det finns många saker som är värda att få nitlott på två gånger innan man finally vinner hela superpotten. så ja. dags att införa ett nytt levnadssätt. så än ger jag alltså inte upp. jag vet vad jag vill.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback