allt på samma gång

nu har jag sån otur och dålig tajming så det finns inte! idag när jag vaknade var jag sjuk. kräksjuk, yumyum. inte nog med det, min tand har börjat krångla igen vilket resulterat i feber. upp och ner. sen har jag inte kunnat sova pga ingen aning, som också gjort att jag varit trött hela dagen. försökt vara social med cecilia, men det är svårt när jag mått som jag gjort hela dagen. känt mig allmänt liten och eländig och velat ha någon här som bara tog hand om mig någon timme, låt mig vara liten. men inte idag. nu är jag hur som helst bättre. vi gick nyss till affären och införskaffade lite glass, väldigt bra investering. sen blir det film under ett tjockt täcke och lite glass. för det är svårt att balansera feber med köldfrossa. verkligen. hah. jag är eländig som fan idag. usch, inge vidare faktiskt. plus att jag har lite sorg i kroppen. som förstoras något ofantligt av att jag är svag fysiskt. men jag ska ta tag i detta nu. lite pappas köttfärssås med spaghetti ihop med lillan nu, en bra film, och sen den där glassen jag hoppas jag kommer kunna behålla i magen. det enda jag fått i mig idag är mycket vatten, säkert en hel kanna, och en liten mugg med filmjölk. thats is. me nu är jag verkligen hungrig, vilket är ett bra tecken, så ska försöka äta medan det går. jojojo. ta hand lite om johanna sen också som även hon är sjuk fortfarande. och tapra sofie ska jobba all night. tror det blir lite spel, eller möjligtvis tvspel ikväll också. det har hunnits med både tony hawk, surfs up och lite annat. blir kanske kingdomhearts senare ikväll också. ska bli grymt kul hur som helst. min lugnaste helg hittills. underbart. faktiskt. nu är det getti på gång.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh, krya på dig och ha det så bra!

kramar i massor.

2009-02-14 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback