lalas jobbtider v.9

måndag: 09.45 - 16.00
tisdag: 16.00 - 20.30
onsdag: 08.30 - 16.00
torsdag: 16.00 - 20.30
fredag: 09.45 - 16.00

så jobbar jag denna veckan, glömde visst att skriva förra veckans.. men ja. där är den här veckans tider hur som helst.

förresten funderar jag på en karlskogatrip runt den 13e mars där. passar det alla er som det rör? hoppas det. vill gärna hinna träffa alla pappor och systrar och farmorar och farfarar och vänner och fyller veckan innan och sådär. egentligen mamma också, men mamma, jag kanske kunde hälsa på dig över påsken? om du är hemma då? mja. hur som helst. ajg ska försöka styra upp något bra. ja. det ska jag.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh, vad bra att du har lagt upp dina arbetstider igen. Så man vet när du kan tänkas finnas online. Du är varmt välkommen när än du kommer. Det vore himla fint om jag var frisk till den 13 mars också annars. Det var längesedan jag var i Värmland nu. Saknar det.. men det beror nog mycket på att jag är trött på att vara sjuk. Nu vill jag bli frisk.

kram Mami

2009-02-24 @ 09:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback