peckisdagen

jag har hittills klarar mig från denna peckiga dag. en o-bra period varje är är nämligen nu. fettisdagen. varför tror alla att semlor är guds gåva till sötsugna människor när det egentligen inte alls är speciellt gott. överskattat. jag kan äta en om året ungefär. sen får det vara nog. suck. hur som helst har jag undkommit alla semelmänniskor idag och alltså klarar mig från att behöva äta en endaste en. yes, highfive, och så vidare. istället käkade jag nyss kanske godaste soppan jag käkat på länge. ost och brocolli fick det bli. jag åt hur mycket som helst, då min lunch idag bestod av resterna från igår då thomps och jag gjorde mat. vilket bestod av ca 15 potatisklyftor och majo, för ketchupen var som vanligt slut. så alltså var jag sjukt hungrig nu när jag kom hem från jobbet. men aaaaah va gott det var! förresten, har varit sjukt effektiv på jobbet idag. duktig joja. det är en kampanj nu snart och jag har fixat och donat, gjort fint, städat, lagt rätt, placerat, vikt, hängt blabla. åh, det är så snyggt nu alltså. så fin har den väggen aldrig varit säkert haha. jag är så duktig på det här jobbet. även om jag är lite tafatt from time to time också. men antar att det hör till då jag inte fått en ordentlig upplärning utan bara hoppade in direkt. ska i allafall fortsätta imorgon och det ska bli kul. börjar extra tidigt imorgon också, tror vi skulle se på någon infofilm eller något. blir bra. extra cäääsh.

nu är jag ensam hemma, det var sjukt längesen vad jag kan minnas? känns som att det alltid är folk här faktiskt. men ja. nu ska jag njuta av min ensamhet och se på lite greys någon timme. innan lugnet bryter och tjejerna kommer hem. det är så spännande alltså. anna, vi behöver msna någon dag snart för jag behöver prata av mig med dig, för ingen annan har sett så långt som jag förrutom du, okej? (:

well well

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback