wednesday

veckans promenad nummer två sker idag ihop med bäste martina. ska bli mysigt, som vanligt antar jag? vi tar helt klart bra promenader. mja. och jag ska verkligen ta tag i, och försöka hålla mitt promenadschema. för annars finns det ju ingen vits med att jag faktiskt har ett? hur som helst. handla lite sen också. och sen laga lunch och se på film. antingen imagine me and you, eller benjamin button. vi får se vad tiden och lusten säger senare. det är skönt att vara ensam hemma för en gångs skull faktiskt. bara ha tyst runt om mig. det gillar jag. sov himla gott inatt också. fast jag drömde lite jobbigt, bland annat om vår gamla lägenhet med mamma. vindarnas väg. och ja. det hände lite grejer. lite jobbigt. hur som helst ringde martina då och ja. jag slapp fortsätta drömma. och nu blir snart promenaden.

förövrigt längtar jag hem massvis, inte för att jag inte har det bra här. men ska bli skönt att komma ut ur oslobubblan lite och träffa alla mina vanliga kära människor faktiskt. det ska bli jättemysigt. och jag längtar. kanske mest efter kissen, för som vanligt är ju han den enda jag inte kan komminicera med medan jag är här. ska bli fint att se min lille kille ja.

blä. nu fick jag ont i magen. och har blivit lite förkyld och det trycker emot pannan så jag har ont i huvudet. men mja. hoppas den friska luften will do me good nu då.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

krya på dig!

2009-02-26 @ 13:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback