bloglovin

OKEJ! jag föll i träsket till slut. jag blev medlem på bloglovin (forna bloggkoll om jag inte fattat helt fel?) men min anledning, och mitt skyll, är för att min kusin tvingade mig. helt enkelt. så är det. jag behöver ha lite koll så jag inte missar en massa spännande. och det bästa som faktiskt kunde hänt mig när datorn crashade var att alla mina bloggar försvann, alla mina länkar till alla mina bloggar jag läser alltså. då kan jag starta om på nytt med nya fräscha bloggar att läsa. så fint. och nu när jag ändå håller på att starta om på nytt är det väl påtiden att jag blir medlem på bloglovin alltså. mja. det är det allt. vet inte riktigt hur man gör det här eller så. men antar att det bara är att klistra in den där länken jag fick? hum. jag provar så får vi se.

förövrigt får gärna alla ni som vet att jag läser eran blogg (typ alla, okej, jag kommer inte ihåg någons adress då jag hade alla som länkar) skriva en kommentar med er adress så jag hittar tillbaks igen, för alla er jag känner vill jag givetvis ha koll på. det är alla andra onödiga jag kan skippa.

kärlek
lala

Bloglovin baby!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha vad braa! Bloggkoll är bra för ny bloggläsarstart. :)

2009-01-05 @ 21:44:07
Postat av: Anna

Hoppas du vill ha koll på oss! :):)

Postat av: emma

va kul att du har fått ett jobb som du gillar! hoppas du har det bra i norge, men det verkar det som :) KRAM!

2009-01-06 @ 08:42:57
URL: http://emmamatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback