gnistan!

igårkväll fick jag gnistan tillbaka! jag är överlycklig. fick världens finaste dag igår tack vare alla människor som var här och var bra och fina. jag fick massa presenter vilket inte var väntat men väldigt uppskattat, och jag hade en kul kväll tillsammans med alla. sen blev rasmus överkörd av en taxi på vägen hem och det blev lite kalabalik på grund av det. men annars var kvällen verkligen fantastisk. sov på tg29 och har haft en slö men bra dag idag. men bäst av allt var promenaden hem igår tillsammans med rasmus. och idag när jag funderat lite över det och varför det var det bästa har jag kommit fram till att det var för att jag fick min gnista tillbaks, mitt hopp om allt bra, och så vidare. nu låter jag lagom larvig och så. men jag blev bara så himla glad och lycklig. det har jag saknat. även om jag varit väldigt glad i oslo är det först nu som lyckan hunnit ifatt mig. så tack rasmus, det var verkligen pricken över iet som jag behövde. fantastiska bästa människa. det betydde mer än vad du tror.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Men oj och fy, jag hoppas det gick bra med Rasmus. Bli påkörd av en Taxi låter inte så skoj.

Du får hälsa krya på sig till honom.

kram Mami

2009-01-26 @ 10:07:59
Postat av: Mathilda F

Vad nyfiken jag blir!

2009-01-26 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback