ikea manneeen

igår var jag och tjejorna på ikea en sväng och införskaffade ytetrligare lite pryttlar för att göra vårt hem trivsammare. självklart hade vi med oss en lista över vad vi skulle köpa, men köpte kanske två av de sakerna och resten improviserade vi. hur som helst, nu har vi hängt upp tre jättefina tavlor i vardagsrummet, skaffat köksstolar (HAH!) och såna sittkuddar till, vår första växt som heter gittan och en vitlökspress så vi kan äta det jämt och always.

är lite seg sedan gårdagen, somnade inte förrän kanske 3-4. satt här hemma med damerna först några timmar. dansade till världens bästa låtar. allt från lady gaga till hanson. yum. jaja, sen gick jag ner till hildor som nu äntligen flyttat till rätt sida stan. där var även martina och sofie. ändrade planer och vi gick tillbaks till mitt place. mina fina roomies gick efter en stund för de skulle visst ut och göra stan. medan jag och dom andra damerna satt här och snackade skit tills klockan var kanske 3. hur trött som helst nu alltså. jorå.

men, idag har varit en bra dag. inte gjort något speciellt egentligen. sett på film med johanna och odd, det fick bli american psycho. längesedan sist. och käkat scones och bara haft en mysdag. följde sofie till jobbet och nu sitter jag alltså här. alla är borta och det är ganska gott med lite egen primetime. men senare ikväll ska jag träffa mr åström så får vi se vad som ska hittas på. jag röstar för film, men mja, det märks.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Kul att ni hittar bra saker till er lägenhet.

2009-01-31 @ 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback