jeg trenger hjelp

okej. varför fungerar det inte att ladda ned skype till min dator? vad har jag gjort för att förtjäna den nekningen? ingen aning ärligt talat. men tydligen vill det sig inte. suttit här och svurit några gånger en stund nu. men börjar inse att inte heller det hjälper. så istället ska jag gå ut till trikken och åka ner till oslo city och ta en promenad med sofie i en timme. skönt! efter det ska jag hem igen och dö lite. jag har huvudvärk så det skriker och diskmanskinen som gormar åt mig gör inte det hela bättre. faktiskt. men men. annars har dagen varit finfin, igen, jag gillar verkligen oslo, mitt nya jobb, min sambo, alla andra bra människor här, min framtid och så vidare. så igen nöd på mig, bara lite gnällig just för stunden, haha.

kärlek
lala

FÖRRESTEN! åter igen; alla ni som vet med er att jag borde läsa er blogg (typ, alla kusiner, alla vänner, alla bekanta, alla halvbekanta och så vidare) skriv er bloggadress i kommentarer är ni snälla för jag vill fortsätta läsa er, bara kan inte nu då jag inte minns någons adress och länkarna är all gone. så plz, skriv (:

så, åter igen.
kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Har du min?

www.dagarkommer.blogspot.com

2009-01-08 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback