okfsfspefe

helgen har varit fin, inte gjort speciellt mycket, men den har varit fin. hängt med johanna och hennes vänner lite, sen varit med rasmus, och igår kom sofie och flyttade in till oss. så nu är vi full skara på grüners. känns riktigt bra. och jag tror att vi ska trivas fint ihop. såna tjejer som passar. jag hoppas verkligen på detta :) om några dagar ska vi till ikea och köpa oss lite stolar till köket, kanske även en säng för min och sofies del. då blir detta ett riktigt hem finally! och jag bara längtar tills cecilia kommer hit i februari och hälsar på. så att jag får visa hur fint vi har det, vilka underbara kombos jag har och hur vackert oslo är! längtar. visserligen längtar jag ju efter att alla ska komma hit och hälsa på, och alla är ju så välkomna, men det är mest att cecilia är den enda som jag verkligen bestämtbestämt när. så det kommer bli så bra.

nu ska jag göra lite tidig lunch för att sen vandra bort till jobbet (okej, jag går till trikken och tar den, men ändå! ska lära mig att gå/cykla till jobbet så snart det inte är freezing ute)

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Det värmer i ett mammahjärta att du har mysiga människor att bo med. Sådant är viktigt!

kram

2009-01-19 @ 16:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback