sjuka

på grund av mitt halvsmarta klädesval under lördagens utgång håller jag givetvis på att bli sjuk. för att välja pumps som skor och bara ha tunna strumpbyxor var tydligen ingen bra idé när slasken stod mig upp i halsen på väg hem. åtminstone täckte det enda upp till anklarna när man klev i de förrädiska pölarna som såg grunda ut men som var djupa as hell. så, förkylningen nalkas och det är ju härligt.

idag börjar jag på herre/ungdom på jobbet. varit på undertöy/accessoarer/kosmetik nu i tre veckor och idag är det alltså dags att byta avdelning och lära mig något nytt. ska se till att vara duktig, eller jag ska försöka. hur som helst ska jag ju vara där i sju veckor så jag hinner nog bli proffs på det by then. hoppas jag.

mina tjejor sover nu. funderar ärligt talat på att gå in och hoppa på var och en av dem mest för att de ska känna jobbigheten med att börja så här tidigt när man är såhär trött och halvsjuk. som tur är jobbar jag bara 6 timmar idag och sen ska jag hem och sova en stund. efter det gå hem till rasmus när han kommer hem från sitt sena jobb. det blir finest. hur som helst va. dags att ta tag i det här. ska ha tjocka kläder idag, för jag fryser hela tiden! blöblö

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Undrar om pumps i snöslask gills under "för att vara fin får man lida pin"? :)

Kyra på dig. Hoppas du inte blir värre sjuk. Du får proppa vitaminer.

Kram

Mami

2009-01-26 @ 10:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback