söndag

oj, min dag har verkligen bara försvunnit känner jag. enda lediga dagen på hela veckan och jag har gjort ingenting! vaknade vid kanske 12, somnade om, vaknade 1, somnade om igen. och slutligen gick jag väl upp runt halv 3. jommen visst, bra start, sen då, jo sen har jag inte gjort något. tvättat lite, hängt tvätt, småstädat lite. inte ens gjort mat. nu är klockan 18.17 och det enda jag ätit på hela dagen är en kopp med te och en skvätt med överblivna chips från i torsdags. haha perfekt i say. me nnu ska jag försöka mig på lite spaghetti och pesto i allafall. det är konge. det vill jag lova. efter det ska jag äntligen snickra ihop sista delen på tv-bänken. sen är det klart. då ska jag slöa och se på greys. det var längesen nu. och helt klart dags. gick i allafall en långpromenad med martina nyss, vi gick ner till aker brygge och runt där, sen upp vid vika och över karl johan, jag visade henne två favoritbutiker som vi måste besöka ihop, house of oslo och ting. så himla bra affärer. jag gillar det. nu har jag i allafall fått lite frisk luft idag, och det känns fint.

jag får fortfarande inte skype att fungera så sålänge får ni nöja er med att jag skriver här och uppdaterar om vad som händer i mitt liv och sådär.

på torsdag kommer sofie hit som ska bo hos oss, sen på fredag kommer två av johannas vänner och ska stanna hela helgen. den kommande helgen är jag ledig hela lördagen och halva fredagen, känns gott. och med johannas vänner kommer förhoppningsvis lite hemsaker, typ köksbord och annat viktigt haha. annars är ju finn.no vår nya bästa vän. där går det att fynda massvis med gratisprylar bara man själv kan ta sig dit och hämta. nu i veckan ska vi hämta en vit stor kommode, det är en byrå. blir perfa. behöver lite extra plats att göra av med grejer. dessutom vill vi ge sofie space trots att hon ska bo i vardagsrummet måste hon ju få en rumkänsla. jomenprecis.

nu kokar vattnet och jag ska lag alite krubb. hungern börjar faktiskt komma nu även om jag inte varit hungrig på hela dagen hittills.

kärlek
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback