springande tid

tiden bara flyger iväg, nu har jag varit här i över 2 månader och det känns som en vecka. kanske är för att det händer så mycket hela tiden. nu har jag nytt jobb, nytt hem, ny sambo och nya rutiner. och om mndre än två veckor blir det förändring på jobbet igen då jag ska upp till herre/ungdom istället för kosmetiken. sen ska jag vara där i 7 veckor och sen byta igen. det är så himla kul med förändring. och det håller mig på topp. sen att jag jobbar 12-18 de flesta dagarna gör att tiden springer iväg, hinner egentligen inte göra så mycket innan, och efter brukar jag vara trött. men ändå gör det mig inget. jag umgås lite, promenerar, myser, och ja, njuter av livet. det är så härligt att vara så nöjd som jag är just nu. och precis nu väntar jag på att mina makaroner ska bli klara. har precis druckit upp dagens första tekopp och lyssnar på lite härlig vakna-till-musik som johanna bidrar med. har fått träningsvärk eller liknande i rumpan av att sitta på golvet, men det gör mig verkligen ingenting. mitt största problem just nu är vilka skor jag ska ha på mig på jobbet, och det säger väl att mitt liv är ganska gott just nu? känns lite som att jag är ett bekymmerlöst barn. det är härligt! och ikväll efter jobbet ska jag mysa ner mig i sängen och se på lite välförtjänt greys. våra flyttlådor ha vi lagt ut på finn så förhoppningsvis försvinner de så de slipper ta plats hos oss. och imorgon ska vi städa så gott det går att städa utan mopp. men i allafall damma lite och dammsuga så det är så fint det bara kan bli. sen hämta nya soffan också ja. hoppas den är ganska fin i allafall. och förhoppningsvis hittar vi en annan soffa sen som är bättre så vi kan ge bort den här. mja, det hoppas jag. snart går min trikk så bäst att jag avslutar här. take care


kärlek

lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Jag hoppas du förstår hur ljuvligt det känns i ett mammahjärta att ens barn mår bra och har ett gott liv! Det gläjder mig in i hjärteroten att du har det gott älskade Evelina.



Kram Mamma

2009-01-13 @ 14:41:52
Postat av: Mathilda

Kul att höra att du trivs då bra! :) :)

2009-01-13 @ 18:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback