höstkänsla

okej, idag har min höstkänsla kommit till mig. jag älskar det. visst, sommaren är långt ifrån över kan jag hoppas, men ändå, jag älskar när lugnet lägger sig och min höstkänsla infinner sig. det är nämligen så att det är två bra saker som händer när jag känner såhär. nummer 1 är att jag dricker massa te, just för att jag är så lugn, och te passar in i lugnet och regnet. dessutom äter jag mindre gott under hösten. är inte alls sugen på det faktiskt, så det är bra. sen nummer 2 är min motivation för förändring. nyss satt jag inne vid datorn, vädret var pruttigt och mitt humör sådär. sen bestämde jag mig för en promenad. tog med mig josefin upp över torshov och vi fick oss en promenad på 50 minuter, riktigt gott. men känner mig inte riktigt nöjd än, så ringde bella och tvingade med henne på en till promenad nu redan ikväll. josefin ska och fika så det passar bra, slipper jag sitta själv hemma och dega för jag vill verkligen röra på mig. och promenera ensam är ganska tråkigt. så sällskap är mitt bästa. tiotusentacktillbella som egentligen bara sympatigår med mig efter jag har förklarat så fint hur jag ska förändra mitt liv (igen). sen ikväll ska jag laga god mat. tror det blir ugnsrotfrukter för det har jag varit sugen på ett tag. eller wok. vi får se. hur som helst. älskar höstkänslan. jag blir bara full av energi. wiwi.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Gillar också den där känslan av höst som du beskriver.. vi är allt bra lika du och jag :)

2009-07-28 @ 13:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback