och alla var här

alla var här alla sa hej hej och alla kramades och hade glada miner. massvis med diskussioner och bra känslor och jag var glad och träffa min mamma var evighetersen och nu var det dags och jag var bara så glad att hon var här och jag också. och min syster. och kusiner. och alla dom andra förståss, nu måste vi fara adjöken adjö och allt gick så snabbt och allt var gott och jag var mättare än på tusen år fast det är bra och dåligt. nu är det stressmusik men snart en promenad in till byn för det är mysigt och jag har haft en fin helg och första gången ska det inte bli skönt att åka hem igen för jag skulle kunna stanna här. vara här veckan ut och vara på lägret och träffa alla och allt skulle vara som det ska och det vill jag men oslo kallar fast jag inte vill. men det kommer vara som det ska när jag kommer hem. det kommer vara mysigt men just nu har jag separationsångest även fast jag redan sagt hejdå till både en mamma och en syster är det ändå några kvar. plus det här huset. jag hatar att åka från det här huset. mitt eget personliga lugnspa på jorden. huah.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Och det var så mysigt att träffa dig. Jag verkligen njöt av det! Du är så himla gosig att umgås med. Vi pratade om det både Anders och jag att det var så trevligt och att även om det var kort tid så kändes det som om vi utnyttjade den tiden till fullo. Nu ser jag fram emot att du kommer hit!

Älskar dig!

kram Mamma.

2009-07-19 @ 17:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback