office

okej, gick upp tidigt idag så jag skulle hinna det ena och det andra. posten och hämta ut massa grejer, vuxenpoäng igen. sen ska jag städa badrummet, och faktiskt har jag lust till det. just städa och så är inte min favthing to do. men den här behöver städas och alltså ska jag hugga i idag. annat som ska göras idag är i princip inget alls. jobba senare. men innan tänkte jag klämma så många avsnitt office som jag bara orkar. jag tröttnar aldrig. vet inte vilken omgång jag är inne på på tredje säsongen nu, men jag tröttnar aldrig.

och jag hade en sjuk dröm. både den ena och den andra var med. gamla kärlekar till och med. skitskumt verkligen. och jag är glad att jag vaknade. för det var som sagt bara ja,, skumt?

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Kan det kanske vara så att man skulle kunna få låna Office säsong ett när vi är klara med scrubs?

2009-07-28 @ 13:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback