00.23

har nyss varit hos mina röapojkar ett par timmar och grillat och haft saganomringenkväll.. igen. tror jag ser den varannan gång jag är där ungefär. idag blev det two towers. riktigt bra, som vanligt. men vi brukar spåra ut efter halva ungefär. precis som idag. sen sjöng thomas och jag vackert när vi väntade på min buss. islands bidrag i eurovision. tror vi väckte alla grannar, kanske hela röa.

kom hem nyss, och hade fått två brev av mina söta kusiner i glanshammar. hur mysigt som helst. och jag blev glad.

nu roar jag mig vidare med office, måste klara en säsong till innan helgen tänkte jag. jommenvisstja. och josefin kom precis hem. lite småprat. braprat.

förresten. häromdagen när jag skulle till vippertangen och ta båten ut till en av öarna med line gick vi förbi en snubbe som bokstavligt talat satt med en spruta i armen. inte sådär i armvecket som man väl brukar (?) utan snarare rätt in i överarmen. jag blev så chockad att jag började skratta. helt oväntat. oslos baksida. yes.

nu har jag haft primetimetalk med en halvfull josefin. och officekvällen fortsätter.

kärlek
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback