dagens

OKEJ! sjukt effektiv dag nu igen. så det blir en liten lista.

- adressändra på skattekontoret
- sätta in pengar på banken
- hämta ut skattepengar och även sätta in dem på banken
- ringa get och säga upp abonnemanget
- skriva shoppinglista till josefins ikeatur
- installera min nya bank och sätta över pengar till mamma&anders
- flytta garderober

allt det stod på listan. utöver det har jag hunnit shoppa till mig själv i en timme, hittade massa fint. en mörkblå jeanskjol, ett par jeansshorts, ett par beiga shorts, en tunika/topp, ett blått/vittrandigt linne, lite underkläder, och ett armband. perfekt liksom. allt på h&m. är det inte underbart att ha ett bra jobb? jorå. det är det. sen åkte jag hemåt, ringde martina, tog en promenad med henne. hem, gjorde lunch i form av snuskigt god sallad och sen tog en dusch och knatade till jobbet. efter det har jag hunnit käka kvällsmat med mina roomies (vi lever på snabbmat i en vecka för att våra vitvaror inte kommit än. skapligt trött på det redan och det ska hålla på så tills torsdag. ah men kuuul) så efter det blir det powerwalk varenda dag plus skriva in mig på första bästa gym. för snabbmat har ju en dålig vana att lämna spår efter sig. hur som helst, mer planer i veckan är att träffa bella imorgon, sen förhoppningsvis bio på kvällen. annars hum, kanske lite inflyttningsfest? eler om det blir om tre helger, vi har inte bestämt än. sen bara vara hemma i allafall. flytta in mina saker i garderoben och så vidare. så att hemmet faktiskt kan klassas som ett hem.

har lite grejer jag måste göra imorgon trots att jag egentligen är upptagen. men jag ska beställa canal digital, beställa tågbiljett till arvika, adressändra på jobbet, skriva ett kontrakt, snickra ihop mina ikeasaker, skriva några viktiga brev. ah. så fortfarande fullt upp. därav att jag är lite dålig på att höra av mig till alla hemma i svea. ber om ursäkt för det och ja, det kommer en tid av lugn och ro snart hoppas jag. behöver en paus, igen. haha..

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback