monday sunny monday

okey, idag är en underbar dag. har suttit på odds balkong hela dagen sen kanske 12. efter det gick vi till turken och köpte en massa gott, bland annat nanbröd och tztziki. yum ju. så nu är vi ett helt gäng som är halvsolbrända som ska göra creps ihop. samtidigt lyssnar vi på killerbra musik. kan inte ha en bättre ledig måndag tror jag. sen avsluta med en film och te ikväll. så somnar jag skönt sen. börjar även sent imorgon. så härligt. ännu en dag att njuta i solen. sen är det bara 4 jobbdagar denna veckan och sen kommer min lovely syster på besök. och även chris imorgon. åh. fin vecka att se fram emot. hoppas vädret är som idag, gynnar även jobbet ju. vi blir rika på sköna turister som är fulla och handlar haha. lövs. nu är det ju redan juni dessutom, helsjukt! jag måste fixa klart mina födelsedagspresenter till en lillan också. såklart.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback