slitdagen

okej. idag har varit en sinnessjukt lång dag. tror det är finaste vädret på hela det här året hittills. stekande varmt och bara underbart. så det man egentligen borde gjort var ju att hänga i diverse park eller vid havet hela dagen. men istället har jag ägnat många långa timmar till att svettas extremt. kånkat och burit på lådor, väskor, kartonger, möbler, prylar och ting och tang. men nu har jag äntligen blivit klart. flyttat, städat (mest josie och chris som gjorde städinsatserna, jag hann inte), nästa nflyttat in klart i nya lyan. underbart! jag är så happy. det luktar nytt, och det är spännande. så nu är det dags för mig att knoppa. välförtjänt. imorgon blir en stressig dag med många punkter på agendan. men tisdag ska jag njuta av vår nya takterass heeeeeeeeeeela dagen. minnsan. och förresten, var på oddies inflyttningsfest igår. sjukt kul. bra och lagom folk och ja, det var mysigt.

ska lägga upp bilder på nya placet så snart vi stökat klart! och en till förresten att nämna är att efter allt stök idag gick jag, josie, chris, lars och henke på restaurang/krog och käkade välförtjänt god mat. perfekt avslut på den här otroligt händelserika dagen.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Vad duktig du är. Vad roligt att allt gått bra med flytten. Men jag vill ha din nya adress.

kram från en poolnybadad mamma. :)

2009-06-29 @ 14:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback