upp&nerner&upp

okej. idag har varit en väldigt skum dag. vaknade, var på bra humör. gjorde lite ärenden. det var halvkul eftersom att det regnade. regn kan verkligen bring you down så att säga. hur som helst. sen på jobbet hände något. vet inte riktigt varför triggern gick men det gjorde den i vart fall. behöver inte gå in på detaljer men vill bara säga att jag nog har den bästa chefen som finns (okej, jag har inte träffat alla chefer, och heller inte haft dem som min chef så jag borde inte säga så, men den bästa chef jag träffat? ni fattar dealen). skönt att känna så inför dem man jobber sammen med. jag gick i allfall hem två timmar tidigare idag och ska nog inte iväg och jobba imorgon. mår inte riktigt som jag borde så därför blir en hemmadag passande för mig. som det känns just nu i allafall. sen bär det av till sverige över helgen. ska bli skönt att komma hem. andas lite. just andas glömmer jag ofta bort här. har inte skrivit brev på länge, bland annat, har säkert 6-7 stycken att svara på, att skriva till. men jag har ingen ork. är alldeles matt. men har i allafall slagit in några paket idag. det är bra. en fin liten skara 20årspresenter har jag samlat ihop minnsan. bara längtar efter att överlämna till födelsedagsbarnet som jag saknar så innerligt. men vi ses ju på söndag.

sova nu. ruskigt trött, trots att jag sov 2 timmar til pulp fiction förut. och nu dunkar någons bilbas utanför mitt fönster. kanske kan surra mig till sömns.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback