dagens

okej, det var längesen med en dagens todo so here it goes:
- diska (tråkigt, men tyvärr måste det göras).
- tvätta och hänga tvätt (hälften klart, väntar på nästa maskin nu böbö).
- promenera (också klart, jossan är ett av mina bästa promenadsällskap. fast har skoskav nu).
- klippa luggen, den börjar nämligen bli skapligt lång så den går att ha framåt! skål för det.
- pyssla med diverse födelsedagspresenter.
- laga mat.
- fixa med banken (pappa jag kom på smartaste grejen nyss. berättar när vi snakkes!)
- jobba, och faktiskt gillar jag tanken idag. att jobba bort halva fredagskvällen. hur kul jobb har man inte då?!
- kalasa hos henrik med ms. sunshine
- se smallville
- lägga upp lite bilder tror jag
- köpa kavaj (det har jag tänkt på sjukt länge och nu är det gjort. gah! älskar att jag börjar lära mig loppisfynda. sjukt snygg var den också och ännu billigare. 25 stålar. hah. nästan retligt bra)

thats about it tror jag bestämt. och det är lagom för en fredag faktiskt. men usch. jag börjar känna oro i halsen. mina roomies har varit sjuka i förkylning och sån dritt ett tag nu. så det är väl svårt att undvika när man bor så tight antar jag. hoppas bara det slår till på söndag så jag inte missar helgens alla yummies. har ju så mycket kul på agendan så sjuka är inte att tänka på.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback