kräk

ikväll har varit jobbig. dagen har varit bra, även om det hänt mycket så jag inte fått pusta något. folk som flyttar ut, folk som eventuellt flyttar in, städningar, diskningar, matlagningar, ändrade planer, office, armbandsgöring och vindrickning. så har hela min dag sett ut. plus jobbet då. där har jag även ett val att göra. mamma ring mig, jag behöver guidning! verkligen.

hur som helst så fick jag bara ingen luft ikväll. det var jättejobbigt. jag behöver också få det ibland. och det får jag inte. inte när jag behöver. dessutom är det fel personer som kvävs. och det är jobbigt. usch. jag ska försöka skaka av mig detta. får se om det går. jag hoppas det. blev bara helt fel och jag vill inte. fast nu låter det som att jag ursäktar mig själv. för en gångs skull tänker jag inte göra det. för denna gången är inget mitt fel. faktiskt. däremot behöver jag sova, för att hämta kraft inför nästa gång jag blir kvävd antar jag. suck.

Kommentarer
Postat av: Brita

Vilken fin bloggsida du har! Du har en så´n talang, Hjärtat. Kramar och sköt om dig!

2009-03-31 @ 23:24:35
Postat av: lovis

<3

2009-04-01 @ 00:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback