lycka&värme&alltannatbra

alltså idag är en av mina bättre dagar på länge. fine, jag har haft en svacka nu några veckor så kan väl vara det. men alltså idag är så jag sådär löjligt sprudlande glad av egentligen ingen anledning. eller jo, jätteviktiga anledningar, men ingen som är sådär speciell för att vara just idag. kanske en. men ja. hur som helst. ville bara dela med mig av min otroliga lycka! och min tacksamhet till att vara så här lycklig.

1. jag älskar min familj, min släkt och mina vänner. och om mindre än en vecka ska jag till kära karlskoga och hälsa på så många jag bara hinner. lycka.
2. ska förmodligen till stockholm och träffa delen av familjen som jag inte kan träffa i karlskoga. mysigt att påska hos mamma och anders. så jag bara hoppas att det passar in med allt och alla.
3. jag har ett underbart jobb med kickass arbetskamrater. jag tror att jag tycker om ALLA! och idag fick jag en jättefin komplimang av bäste beate som sa att hon vill att jag ska fortsätta jobba på andra etaget hela tiden för att jag passar in där och hon tycker att jag är så koselig. hon en en av mina favoriter (bland många såklart eftersom att jag precis sa att jag gillar alla. men det är något visst med henne alltså. aaah. hur som helst. luv my job. det är så roligt!)
4. alla mina vänner jag har i oslo får jag ju inte glömma. att thomas och anders bor här är ju bara underbart! tråkigt att bella flyttat, för henne ville jag gärna ha här, men kan även vara oegoistisk och faktiskt vara glad för hennes skull att hon får plugga det hon vill. dessutom alla mina fina sandefjordsmänniskor som nu bor nära mig, allihop! luuuuv
5. jag har ett fint och mysigt boende.
6. johanna är en av de mest fantastiska människor jag mött och jag har äran att bo ihop med henne. klokhet och trygghet och sprall och värme allt samlat i en enda person. perfekt. (oj vad jag smörar, sorry darling).
7. jag har massor med roliga filmer och serier att se på när jag är slö och inte orkar med annat
8. oslo har regnat hela dagen och alltså är snön påväg bort och våren snart här!

åååååååh. jag är så glad. och nu sitter jag här och väntar på att kära thomas ska hälsa på. vi ska som vanligt laga krubb antar jag. se lite film och mysa. det blir så bra så. bra fortsättning på min underbara dag. älskar såna här dagar! det ger mig så bra energi. jag åt till och med god frukost. och åh, jag har så mycket att glädjas av och att se fram emot. en sak som kanske är lite löjlig är att jag verkligen ser fram emot småsaker. pizza i karlskoga, min katt (okej, ingen småsak, alla vet att han är kungen i djungeln..), vårdagar, att när jag är hos mamma och anders nästa gång att få prata H&M med anders för att han fattar grejen. och ja. sånt. haha. det är smått, men jag ser verkligen fram emot det och glädjs som sagt.

blu. nu ska jag diska. och diska är ju tråkigt. men idag känns det inte ens jobbigt. haha yes.

kärlek (tydligen överdrivet mycket i MÄNGDER idag)
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh vad det glädjer i en mammas hjärta att du har det gott och att du sprattlar av kärlek. Du är så värd all glädje älskade lilla lala.

Jag ser också med glädje fram emot påsk.

kram Mami

2009-03-10 @ 07:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback