upside down

okej. idag vändes världen nog upp och ner. kanske inte helt och hållet. och kanske är jag extra känslig för att jag är sjuk. men detta känns jobbigt. och fram tills nu har jag inte riktigt insett vad som sker eller skett. detta blev bara jobbigt. även om johanna är bäst och bringade mig lite b&j's idag också. och det är plåster på sjuksåren, så är det här något helt annat jag pratar om. sjukheten kan jag stå ut med ett tag. helt klart. för det går över snart. det vet jag. men det här andra, med världen som är upp och ner, det är något jag inte riktigt gillar. och ja, jag är överkänslig. det är jag verkligen. för jag är sjuk, trött och utmattad. då är det okej att inte riktigt gilla världen, även om vädret i oslo är fantastiskt.

legevakten imorgon i allafall. huah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback