ze weekend

okej. den här helgen bjuder på ganska mycket för att vara så kort. först och främst ska jag jobba i eftermiddag till stängningen. efter det ska jag hem, bli skapligt snygg och sen följa med johanna ner till svenska föreningen och fira henrik som fyller år nu i dagarna. det ska bli kul, har aldrig hunnit med att besöka föreningen faktiskt. där som alla svenskar i den här staden ju har varit någon gång under sin oslovistelse. men inte jag alltså. förrän ikväll. hur som helst, min kväll blir nog ganska kort, då jag ska jobba heldag imorgon. 10-18.30. det blir fint, ska vara på cosmetiken och det gillar ju jag. :)

morgondagskvällen ska spenderas i Röa hos mina favoritkillar ihop med johanna. sen ska vi nog ut och svira någonstans och efter det hem ljuva hem. på söndag ska jag pyssla med diverse födelsedagspresenter (vet ju att det är åtminstone två som fyller år här i dagarna. och då jag ska hem nästa helg så måste det ju firas. har faktiskt fixat gifts till båda! perfa (; wiwi) och ja, sen ska jag och hildor och martina nog ta en söndagsfika någon gång på eftermiddagen. vi har hittat ett fik som luktar så himla gott när man går förbi och som ligger precis runt hörnet. dit ska vi och testa varm choklad. det vore nog något. ska börja ta med mig kameran lite oftare för att dokumentera allt som händer i bilder. kanske även tar med min beauty ut någon dag och tar lite seriösa bilder. vi får väl se.

nu blir det lite frukost och efter det smallville någon timme. sen ska jag tvinga med någon stackare ut på promenad. jag är på sånt humör och promenaderna blir så mycket trevligare med sällskap.

förövrigt så längtar jag hem. vill ladda batterierna. träffa min familj och släkt. och tvångsklappa min katt. käka god mat och fortfarande pizza. hinna med någon vän också helst. om ems är hemma vill jag hinna med en bilfika också. för det är ju vårat bästa. men nu som sagt, frulle. min mage kurrar.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: emma

åh, en bilfika hade ju varit alldeles perfekt :)

2009-03-06 @ 15:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback