lövely ärliga människa

åh. jag älskar tigerstaden igen. igårkväll ringde en norsk jente och hade hittat min plånbok och även varit så ambitiös att hon spårat upp mitt nummer. åh god, i love this town haha. synd bara att jag hunnit spärra alla korten innan. men esch, det är ju lättfixat igen. wiwi. nu ska jag ner till byn och vara duktig med thomp och gå till skatteetaten och fixa riktigt personnummer, dags att bokföra sig for real i norge! känns bra. och läskigt. litar inte på till exempel sjukvården här. nono. men ja. sov ca 2 timmar inatt förresten. börjar bli en dålig vana när jag är hos röapojkarna. jag anders och engla såg hela säsong 4 av the office och halva säsong 5. 3sked på det också. jommen visst. som det ska vara.

och huah, jag har tatueringsbegär.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback