men jävla helvete

jo me nvisst, kul, jävla fattiga människor som inte kan tjäna egna pengar får helt enkelt ta mina. blir så jävla trött alltså. körkort, svenskt visa, båda mina norska bankkort, mitt bysykelkort, 300 norska, 100 svenska, solariekort, säkert några fler viktiga kort som jag glömt spärra, mitt trikk-kort, personalkortet på jobbet, och alltså det kan inte har gått mer än 5 minuter. för jag hade lagt den i väskan efter jag hade handlat på jobbet. sen drog jag till trikken. pratade lite med en arbetskamrat. gick på trikken, blev kö i trappen för att någon dum idiot tog upp hela ingången när hon försökte stämpla sitt kort. sen stod jag och snackade med arbetskamraten på vägen. sen kollade jag väskan och då var den öppen och plånboken borta. inget annat. men plånboken. suck. fattiga jävla tattare. idag är oslo min hatstad. och det regnar.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Surt det där. Verkligen. Om jag vore där skulle jag baka scones åt dej! Det gjorde jag när eriks mp3 vart stulen och han var lite nere. Okej, det var mitt i natten också men ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback