mjuzik och lite sånt

alltså promoespelningen igår. glömde kanske nämna den senast? hur som helst. det var guld. kände mig sjukt missanpassad i publiken med min 17mai-kjole. men still, det var sjukt bra. det är sån underbar sommarkänsla att vara på spelning utomhus. och igår var gunget helt grymt. synd bara att jag inte hade byxor och mindre att bära så jag kunde dansat loss mer än jag gjorde. men det får bli nästa gång. time att lyssna in mig lite mer tror jag. för det finns ju inget bättre under en spelning då en favoritlåt kör igång! förövrigt gillar jag hans dansstil men håret är äckligt. och faktiskt gillade jag svennebanan haha. tror den håller på att bli uttjatad i sverige? om jag inte fattat fel. hur som helst så hade jag inte hört den innan då de inte spelas så mycket här vad jag vet. well well.

idag är en slödag. det regnar lite och ja. jag orkar inte göra något. har lite att stå i hemma. har köpt lite födelsedagspresenter till min lilla som fyller 20 snart. på en favoritbutik. jojo. och sen då? hum. tvätt, städ, disk och lite andra roligheter. kanske någon som är hemlig. vi får se.

hittat ett nytt band jag gillar förresten. norskar som heter pony and the pirate. sjukt härlig musik som jag helt klart ska bli lite mer känd med. tror även lillan skulle gilla dom. faktiskt.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Regnar i VH också.

älskar dig

Mamma

2009-05-18 @ 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback