spotify

okej, nu har jag äntligen tagit mig i kragen och skaffat spotify. alla bara gnäller över att jag inte gjort det än. så nu så. hade en inbjudan sedan kanske.. november? haha, så ja, kanske på tiden. och vilken ny värld som plötsligt öppnade sig, perfect. som att gå till biblioteket. eller hyra film. hur bra som helst. men som vanligt finns det inte att få tag i granada. för små band finns tydligen inte. jättetråkigt då jag varit sjukt sugen på en massa fina låtar ett tag nu. får väl lägga in de skivor jag äger på datorn nästa gång jag är hemma istället. det funkar nog. jajaja.

ut på grejer nu. ska träffa fröken fräki, vi ska köpa en kjol, lite vin och sen göra några fler ärenden. mja. det ska vi minnsan. sen ska jag jobba, men det är långt kvar. så skönt.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback