official

jag kom precis på den briljanta idéen att jag måste göra den officiella (offeciella? borde vara med i, det känns så? jaja) snygglistan snart. verkligen. jag samlar på mig så många snygga människor - genom åren till och med - att det snart vore en bra plan att samla alla på en plats. på en snygglista. den kommer bli lång. men so what. jag har tid. från och med nu ska jag börja skriva ner såfort någon är dödligt snygg, sen tillslut publiceras här en lista över alla dessa män. och kvinnor också för den delen kom jag på. ungefär som min snyggtavla jag hade för en massa år sen. inspirationstavla med bara dom snyggaste (officiella personer) jag visste. den borde uppdateras. och adderas med min mänsnygglista. åh. vilket kul onödigt sidoprojekt jag precis skaffade mig. wellywell. be ware. hur som helst, dagens fångst är james franco, sjukt dödsläcker i milk och pineapple express (om än onödigt superhög i hela filmen), han har vuxit till sig sen spiderman i have to say. ja. listan fortsätter. och slutligen färdigställs (kanske borde ha en ny update per år då jag förmodligen ändrar mig då och då? jagmenar, i år jg har äntligen börjat gilla skägg som alla tjatat om sedan urminnes tider om hur snyggt det är. men först i år är det alltså snyggt. mustasch är fortfarande inte min grej. tror inte det blir heller. jag gillar bara ditmålade fingermustascher. det är mer min grej.) oj, lång parentes där också. ja. men hur som helst. jag är nog för feg för att släppa inofficiella listan någonsin, eller i allafall på lång lång tid. men vi får väl se. någon gång blir jag modigast i världen.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

och jag som tycker du är en modig en :)

2009-11-27 @ 08:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback