paella

effektiviteten har varit great idag. först fick jag massa gjort från todo-listen innan jobbet (ja, en ovanlighet då mina förmiddagar oftast spenderas framför en eller annan film, denna gången hann jag faktiskt bara se en halv..) jag grejade med saker hemma som jag planerat, sen åkte jag bort till maja en stund innan jobbet. vi konstaterade att späckhuggebad blir i januari eller februari då ingen har tid samma helger i varken november eller december. hur som helst, det måste bli av! vore grymt kul och spännande. sen jobb, och efter det snabbshopping på meny för kvällens matlagning. jag var sjukt sugen på paella så fick bli det, och eftersom jag och maja haft diskussionen om just pengar (och då givetvis att spara dem och hur man gör det här bäst) kom jag fram till att börja ha matlåda på jobbet så jag slipper köpa lunch varevigastedag. så nu har jag gjort sjukt mycke paella så det räcker till mat idag + två matlådor. ja, jag är bra.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Matlåda är bra!

2009-11-10 @ 17:50:53
Postat av: Kajsa

bra med späckisarna, november ar busy busy, om jag får hänger jag på, let me know när ni tänker er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback