suckfaständåinte

idag har varit jobbig. som ni vet älskar jag mitt jobb, verkligen. men idag var inge kul. och anledningen var att jag inte hann det jag skulle. hatar såna dagar. och hur lång tid tar då det jag skulle göra men inte hann? MAX 10 minuter. hur kan man inte hinna göra något som tar tiofuckingminuter?! suck. det gjrode mig sjukt frustretad att jag inte hade en jävla sekund över till det jag faktiskt SKULLE göra idag. men men. nya tag imorgon. suck. alltså. nu låter det som att jag inte gillar jobbet. men så är det ju verkligen inte. bara frustrerad. en dag av (hurmångadetnuärsenjagbörjade) är inte så farligt. plus att ja. jag ska ta det lugnt hemma nu. sanna och robin ska på winnerbäck men jag orkade verkligen inte följa med den här gången, redan sett han en gång i år ju, så jag ska vara hemma, dricka vin och laga god mat till mig själv. pitty, i pitty myself. verkligen. men huah. måste bara få bort den dumma känslan så blir det bra sen. och imorgon kommer vara lika bra som vanligt. för jag vet ju det. men uh. bara just nu. matt. men en grej som är bra är att idag sa min chef att jag får jobba kvar i allafall fram till sommaren eller augusti så får vi se sen. känns sjukt skönt då jag varit orolig för mitt kontrakt ju bara var till 5e januari. så tack för det verkligen. för jag vill inte ha något annat jobb än just det här. luvs it. ju. förrutom idag då. men man får ha en dålig dag. nån gång. bara det inte tar över. och jag har det nästan aldrig någonsin, speciellt inte på jobbet. och jag sov dåligt. och ja. massa faktorer. men nu lyssnar jag hög musik och ska baka. så det går snart över. drömmer mig lite bort i fina gamla möbler som ska platsa placeras. i tända ljus och lussebak och nytt rum och nytt allt. jag längtar. två veckor kvar nu. yes.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Du är klok!

2009-11-12 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback