tälävisjån

oskyldigt dömd nyss. fyfan vad jag älskhatar det programmet. alltså. jag blir alltid livrädd. sverige är grymt bra på att göra deckare. så är det bara. och nu tänkte jag egentligen dra på en film, men insåg precis att då måste jag börja packa upp lådor. och det orkar jag inte. så kanske ska ta en kväll i filmens tecken? kanske det kanske. jo ja. annars, nja, bara ta det lugnt ikväll. ont i fötterna efter ännu en dag på jobbet (man kan tro att jag borde lära mig nu när jag nästan jobbat där ett år, men nej nej. jag tar fortfarande fina men osköna skor ganska för ofta). ska skypa lite med lillan och sen kanske jag ska packa ner lite småsaker också, jackor och sånt. som jag inte kommer behöva använda på ett tag. förvisso är klockan ganska mycket nu, och jag ska även hinna skypa med mamma. så kasnke tar det där med packning imorgon haha. eller varför inte fredag? ja. får se. hur som haver. sova strax i allafall. tröttare än hundra hundar. som vanligt.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback