effektivitets måndag

okej, kanske inte om jag räknar förmiddagen. då gjorde jag inget. men sedan jag kom hem från jobbet har jag gjort massvis! älskar såna studer när man har energi att göra saker och så går det snabbt så mycket blir gjort på kort tid. jag måste nästan göra en lista. ja. helt klart en lista.

- handlat mat
- lagat mat
- plockat ur och i diskmaskinen
- packat upp efter weekenden
- lagt in all tvätt i garderoben
- rensat skafferiet
- vattnat
- plockat undan i badrummet

och nu äter jag och ser ett avsnitt satc. skulle egetnligen göra amerikanska pannkakor, men mjölet var slut så istället blev det quinoa och en grytbitegräddsås. lagom gott. eller ja, gott, men inte alls sugen på det egentligen. tror jag ska göra lite fruktröra till efterrätt då jag köpte massa bananer för att ha till pannkakorna. mjes. det får bli något sånt. hur som helst. det enda jag inte gjort idag som jag tänkte var dammsuga, insåg att det inte är så populärt vid den här tiden på dygnet. tar det imorgon förmiddag istället. ska även ner på byn och göra hemliga ärenden imorgon. om det inte regnar. så det enda som återstår att göra idag är fixa med några bilder, och grejsa med mina naglar. haha. lagom göromål en måndagskväll vid snarthalv11.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Jag älskar också effektivitetsdagar!

2009-10-27 @ 17:46:59
Postat av: Mathilda

Och jag älskar att du planerar dina dagar sådär. Det känns så inspirerande och mysigt!

2009-10-28 @ 17:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback