lala

idag, nyss, insåg jag att jag skriver otroligt dåligt här. då menar jag inte att jag skriver för sällan, utan att jag skriver ganska o-evelinigt. jag skriver sånt som jag vet att andra kan tänkas vilja veta, saker jag gjort, jag använder det här som en öppen dagbok. väldigt plane, inte så många känsloutsvävningar, och det känns konstigt, då jag egetnligen är full av just såna. och alltid har varit. som tur är har jag funnit en bra lösning. och jag läste idag, och jag skriver helt fantastiskt ibland. faktiskt. precis sånt som jag blir berörd av i efterhand. sånt där som jag alltid borde skrivit. och sånt som jag aldrig kommer att skriva här. men det är skönt, med alternativ. lite välja-efter-stämning. och efter hur privat något faktiskt är. vill egentligen inte säg anågot med det här, bara att jag har hoppet uppe, och att mina skriverier inte dött ut, fast jag först trodde det i och med att den här bloggen är väldigt alldaglig. och dåligt med bilder. igen. snart så. kanske imorgon. jag fixar. trixar. grejar.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Fast för en mamma som är på tok för långt bort.. så är det skönt med en Lala blogg som startsida så fort jag går online. Men självklart håller jag med dig. Jag vet också att du har mycket mer tankar och känslor än du förmedlar just här. Men ibland måste man tänka på vem som är läsaren. Allt behöver inte vara publikt. Det finns saker som inte ens behöver hamna på internet. Känna, tycka och skriva av sig kan man göra ändå.

Älskar dig

Mamma

2009-10-02 @ 09:16:32
Postat av: lärzon

keep diz shyt up!

2009-10-02 @ 16:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback