fam. Smet

igår kväll var vi, som varje 23e (eller egentligen bara en gång tidigare, men NU är det en tradition!), ute och käkade jag, maja och line. eller som dom ju egentligen heter; syrran och forever. vi gick till dattera til hagen. mysigaste stället! dessutom fyllde line år idag, så vi gratulerade också. mysipys.

idag är jag lite seg. men ska snart iväg och jobba. för att komma i form har jag gjort lite brownies-smet som jag just nu sätter i mig. haha. vi är verkligen familjen smet här, jag och josie älskar smet! sanna vet jag inte riktigt ännu, men ska allt få fason på henne också. specialaren är sockerkakesmet. uj så gott haha.

ska se shawshank redemption nu och sen packapappaskappsäck innan jag åker till jobbet. ska ju direkt till sverige efter jobbet imorgon, åh, ska bli så härligt! min lovely lovely familj, lille kiisen, åh han har jag saknat. och far och syster också. såklart. och sen bronx med mina fine ladies och grabbarna spelar. åh.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback