feil

älskar när jag kollat fel på schemat. eller idag, hade jag inte kolla det alls ärlgit talat, men antog att jag började 10 då jag alltid gjort det innan när jag jobbat lördagen innan. men som vanligt tänkte jag inte på att vi ändrat tider endel sen skolor började för alla. så helt ovetande gick jag upp 8, åt min frukost, åkte till jobbet, för att se på schemat att jag öbrjar 16. haha, typiskt. men men, nu är jag i allafall vaken, uppe, relativt pigg och har hela dagen på mig att göra saker. så nu har jag lagt in lite bilder från helgen. kommer nog upp någon här sen. kameran dog iofs innan vi hann ta vägen någonstans. men fick lite fina bilder från innan hos line.

nu sitter och på nålar och väntar på att solveigbaby ska ringa mig och säga "hej evelina, självklart får ni lägenheten" fast på norska då. men försöker vara lite realistisk också så jag sitter på finn och mailar som en galning till alla fina lyor jag finner och hoppas någon där nappar hvis vi nu inte får den vi verkligen vill ha.

ska snart möta upp med linn också. det var längesen? vet inte hur det blev så men så blev det. så det ska bli mysigt. hon är bra.

jag är ashungrig också, käkade ju frukost för inte alls så längesen känns det som? 3 timmar sen? så jag ska väl laga lite krubb snart också. hör förövrigt på otrolgit bra musik som vanligt, just nu är favoriter the sounds senaste, florence + the machines, snow patrol, la roux, iron and wine och warren zevon. lagom blandning sådär. and i just luuuv.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Håller tummarna med dig!

2009-09-21 @ 11:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback