ghetto-venedig och måndagsmys

dagen idag var relativt händelserik, som jag skrev innan så vaknade jag ju alldeles för astidigt för mitt eget bästa då jag ju började 16.00, inte 9.45. så jag har haft hela dagen på mig att göra tons of stuff. skrev först smsbok tills fingrarna blödde (som vanligt; en överdrift) sen kom käraste linnsan hit och vi gick fotopromenad, köpte muffins (en sån där skitstor med vit glasyr och jordgubbssylt i som jag alltid velat prova men aldrig gjort innan), pratade strunt, pratade viktigheter, pratade hemligheter, kramades, höll i handen, gick en tur på oslo city och käkade pizzalunch på oslos bästa pizzeria. har inte träffat linn på säkert en vecka och saknat ihjäl mig nästan. så det var helt klart på tiden. blev massa fina bilder på damen och dom kommer här snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback