listan

okej. här kommer min lista på saker att göra / införskaffa:

- leta ny lägenhet (och eventuellt mindre sunkig soffa)
- köpa sats-kort (IMORGON! have to)
- ringa och skälla lite på min bank och försäkringsbolag.
- köpa minihögtalare då jag insett att musik går att njuta bättre av när man har lite decent ljud.
- även köpa gitarr. ja, jag ska lära mig. ska.
- eftersom att jag är en ganska ytlig person då det kommer till mig själv har dagen kommit då jag funderar på att skaffa löshår. verkligen. jag vill kunna ha annat än vardagsfrisyr. det går inte med det här håret jag lever med just nu. nje. sen ska det bli rött igen. knasj!
- även bli brunare, hur det nu ska gå till?
- köpa mina väldigttjatadeom MBT-skor.

.. thats about it just nu. ska även försöka ha fler hemmakvällar istället för utepåoslosfarligagatorochslösapengarkvällar. börjar gilla hemma. sanna och jag har blivit proffesionella myspersoner. love it. enda som saknas är att josie skulle vara hemma lite oftare. tror hon jobbar ihjäl sig. hoppas på inte.

förresten. en grej som jag fixat idag är biljett! mina fina killar spelar i bronx 26 sept. så först blir det inflyttningsfest/förspill hos bettyford. sen vidare till conventum och se money b, millen c, familjen och vemvaremer? promoe? jaaa. åh, riktigt fint ska det bli. fuldansa som start. röjdansa resten av natten. morgonbuss hem? ja, så får det bli! så den som vill nattpromenada räck upp en hand. hej!

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback