lovely favorites

justja, glömde säga att jag fick så fina komplimanger av en av lines vänner igår. blev alldeles paff och jätteglad. det var i stil med att jag var väldigt karismatisk och att hon gillade hur jag pratade tror jag. blev som sagt väldigt glad och lite generad. jag och komplimanger går inte hand i hand. skitdålig på att ta emot det. så jag pratar bara bort det istället. men blev vrkligen glad. och hon var jättesöt och så. och hon sa det bara apropå inget. så åh, det höjde stunden verkligen. även om kvällen i sig var i toppklass med favoriter. majasyrran och lineforever. jättebra namn för mina bästa. tur att jag har bra folk på mitt jobb som jag bara tycker mer och mer om hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Jag glädjs åt din glädje!

kram

2009-09-20 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback