sjuklek

sjukan fortsätter. är ju på jobbet och sådär. så jag mår ju inte speciellt dåligt. bara det att jag börjar bli trött på att inte kunna sova på grund av snorig näsa och av att min hals hela tiden vill hosta sönder sig själv. kanske dags att köpa lite hostis i allafall och hoppas att det blir bättre? folk tror fortfarande att jag har svininfluensan, och jag fortsätter att förneka. då ska man väl ha feber och allt möjligt rart, är det inte så?

hur som haver, film ikväll med mina tjejor och bäste thomas. män som hatar kvinnor är på tapeten då ingen av oss (!!!!!) sett den. helt sjukt. och nummer två har ju tydligen premiär på fredag så det är helt klart på tiden att se den första. även lite idol tror jag blir av ikväll, för ja, jag är fast som vanligt. gillar nog mest auditions. men ändå.

och jag är kär. yes!

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

öh va? är du kär.. i vem då??????? mamman med nollkoll.. S

2009-09-15 @ 18:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback