08.51

okej. det enda jag vill säga är att äggmacka är sjukt rörigt att äta. jag blev ungefär precis nu 4 år gammal och spiller all over, detta är inte första gången då jag har möte med mr äggmacka. måste sluta göra ambitiös frukost helt enkelt. och idag var ju uppe 07.20, det är mitt tigigaste på ever, nej kanske inte, men ganska länge? anledning: jag var För trött på att packa igårkväll och fick alltså göra det idag, plus att jag såg ut som en trollskog i håret då jag somnade med blött och alltså fick det lockas vilt under natten. men nu är jag klar. minus den sista äggmacka. sen är det off to lovely work, luncha med maja (hejdålunch, vår sista mcD ihop!) sen hemhämtaväska och sen älskade karlskoga! jag längtar.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: mady

hallå damen! snigg blogg. sen undras det också vad du har för kamera? förträffliga bilder!

2010-04-30 @ 15:24:01
Postat av: Johanna

sv: Tackar! Vad kul att du tycker det :D

Postat av: Linda

sv: okej nice kollade kameran på google, den va fräsch;)

du borde lägga in bilder oftare för dom e så bra(Y)

vad gör dudå?:)

2010-05-03 @ 20:33:34
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback