22.38

ändra planer inför morgondagen. jag ska jobba. jag tänkte att, hey, fint väder blir det garanterat fler gånger i sommar. och jag vill ha pengar. och alla andra är ändå bakfulla eller upptagna eller hemresta imorgon på dagen, så jag skulle bara ligga inne och se greys i brist på parksällskap. så istället är jag den snälle som ställer upp och jobbar när chefen frågar på sitt snällaste vis. sån är jag. så jobb. sen ska jag och maja stå emot strömmen och sitta hemma hela kvällen. förhoppningsvis se 2a delen av flickan som lekte med elden. äta sushi (maja måste prova någon gång ju?) och gotta oss hela kvällen. är planen. förhoppningsvis även en kvällspromenad. ungefär som idag. gick med sofi, det var precis lagom. vi pratade massor, som vi alltid gör, och jag insåg att jag ibland är ett asshole. fast fick motsatt sagt om mig, inför mig, tidigare idag. så antar att det så är even? hur som haver. nu blir det greys, russin, vetekudde och skriva ner lite texter jag inte riktigt kan släppa. det är planen.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Önskar dig en fin helg.. och kan meddela i i sthlm är det i alla fall inte fint väder.

kram från mami

ILY

2010-04-10 @ 10:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback