holmenkollen

planen var en promenad, att jag sen 4 timmar senare skulle komma hem med fötter som vill skilja sig från resten av mig på grund av hat hörde inte till planen. det började såhär; jag och sanna tog en promenad ner till stan för att möta upp anna då hon slutade jobbet. sen gick vi hem till henne (redan där hade vi fått kanske 3-4 km), hon svidade om till hurtkläder och se började vår tur - målet var holmenkollen. satg och gjort. det var uppför ungefär Hela vägen, och efter 1,5 rask promenad nådde vi toppen. vi tog en snabbpaus för att sen börja vår promenad neråt igen. hemvägen gick snabbare men lederna tog stryk i brant nedför. så summaumarum alltså. varit ute och rört på mig sedan halv 7, varav 2,5 timmars rask promenad sammanlagt har jag gått Minst 2 mil idag. + 6 timmar jobb innan det. nu försöker jag väga upp nyttigheten med en kvikklunsjchoklad. jag missadeisst kvällsmat. men herregud vad jag är nöjd. nästa promenad blir till bygdöy, det är ju rena barnleken!

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Erica

Oj, stackars fötterna... ;)

Postat av: Mamma Anna

Vad det låter härligt med långpromenader.

Jag ska nog ta en i dag jag med.. när jag hinner.. OM jag hinner.. Men i morgon hinner jag nog i alla fall.

Ha en fin valborg.

kram

mami

2010-04-30 @ 07:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback