lalz

fick precis en kommentar av min mamma där det stod lallisbrallis. har tänkt mycket på det namnet på senaste tiden och insett att det är ju så jag. alltså, från början var det bara en så töntig grej som jag och helen började med. det betydde egentligen inget särskilt men har nu lite som präglat vem jag är. vännerna här i oslo har inte snappat upp det namnet, men de flesta hemma. okej, det har väl lite att göra med när man lärt känna mig. som för de flesta högstadiemänniskorna kommer jag nog alltid heta ewe (vilket är kanske det fulaste jag vet?) men det kan jag ta. medan min familj och några gymn. hängt på lala. och jag gillar det så. det är glatt. och jag. och har hur många böjelser som helst tror min syster. hon säger nästan lika varje gång. och det passar så bra in i ramsan, ni vet den där, lallis brallis fillivillivallis. den. undra om man kanske skulle sätta in ett extra mellannamn som är lala? det vore ju totally festligt alltså. jaja, anyhow. jag ska snart jobba. chefen ringde och ville att jag skulle komma in lite tidigare idag så börjar 14. men jbobveckan ser i allafall ut som sådan;

mån: 14-20.30
tis: 9.45-16
ons: 16-20.30
tors: 9.45-16
fre: 9.45-16

så vet alla.
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback