nostalgi

okej det är väl ett ganska känt faktum att doft sägs vara den starkaste minnesanknytaren. och det stämmer så! visst, en låt kan jag också anknyta till mycket, känslor och så vidare. men just nu, denna doften jag precis fann, tar mig direkt tillbaka till spanien då jag var 14. det är helt sjukt. niveas sunlotion-doft är extremt starka minnen för min. både då jag var i spain och hälsade på ian och när jag var där med rob&fam. helt sjukt hur en doft kan bringa fram så mycket. det är egentligen inte känslor, utan mer att man förs tillbaka. eller dit på nytt. blundar man skulle jag lika gärna kunna ligga solbränd och supervarm i skuggan för att andas någonstans i södraspain just nu. jag älskar det här. ska aldrig förstöra den här doften med att använda den förmycket. det är sån glädje varje gång jag hittar den och får känna mig som på semester för några minuter. åh. underbart!

kärlek
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback