överraskelse

tada! och jag är i stockholm. jag är ibland en hejare på överraskningar, för mamma blev det totally. hade inte alls väntat sig en dotter i dörren klockan 7 imorse, men det fick hon i allafall. skönt att vara här också. trots ångestbussen. men fick trevligt sällskap så det gjorde inget idag, och hann faktiskt sova en kort stund också.

nu är vi på mammas jobb, hon gör viktigheter och jag inte. sen ska vi sushiluncha och köpa ett par skor. shoppa lite. är dagens plan. inget annat egentligen. åh. jag gillar att vara här när jag inte måste göra saker. när jag bara kan sitta hemma och umgås med min mamma. ingen stress och liknande. det är leva livet, alltså.

jaja. fotopromenad på söndag, annars nada pläns som sagt. kunde inte bli bättre.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

överraskningar är ju det bästa! mor anna måste blivit glad, jag skulle blivit det om du stått här utanför (kanske inte vid 7 imorse... eller jo! :) )

Postat av: Mamma Anna

den liksom allrades bästaste överaskelsen i världen!



2010-04-23 @ 12:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback